Siparişim hasarlı / kırık geldi. Ne yapmalıyım?

Böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer, kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağı’yla birlikte hasarlı ürünü Dr. Oetker Müşteri kodu (13004887) bilgisiyle beraber Yurtiçi Kargo aracılığıyla karşı alıcı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.

Gönderdiğiniz ürün şirketimize ulaştıktan sonra, değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.