Sıkça Sorulan Sorular

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, mail adresinize otomatik olarak "Sipariş Gönderi Kodu" iletilir. Bu gönderi kodu ile siparişinizin hareketlerini Yurtiçi Kargo'nun web sitesinden (http://www.yurticikargo.com ) takip edebilirsiniz.

Dr. Oetker, Sanal Mağaza kargo gönderimlerinde Yurtiçi Kargo ile çalışmaktadır. Siparişleriniz, Yurtiçi Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.

Sadece Türkiye sınırları içerisinde belirtilen adreslere teslimat yapılmaktadır.

Böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer, kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağı’yla birlikte hasarlı ürünü Dr. Oetker Müşteri kodu (13004887) bilgisiyle beraber Yurtiçi Kargo aracılığıyla karşı alıcı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.

Gönderdiğiniz ürün şirketimize ulaştıktan sonra, değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

Siparişiniz Yurtiçi Kargo tarafından resmi tatiller hariç iş günlerinde 09:00 – 18:00 saatleri arasında teslim edilmektedir.

Her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren yasal cayma hakkı süresi 14 gündür.  İade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin 14 gün geçmeden şirketimize ulaşmış olması gerekir.

Gıda ürünleri, sağlık ve hijyen kuralları bakımından uygun olmadığı için ambalaj, paket gibi koruyucu unsurları açılmış veya deforme edilmiş olması durumunda cayma hakkı kullanılarak iade edilemez.

İade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin hasar görmemiş olması gerekir.

İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri orijinal kutusu ve tüm aksesuarları ile göndermelisiniz.

Siparişe ait faturanın altında bulunan "Ürün İade Değişim Formu" alanını doldurup iade etmek istediğiniz ürün/ürünler ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade ürün gönderimlerinizi Yurtiçi Kargo aracılığıyla alıcı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Gönderi sırasında Yurtiçi Kargo görevlilerine 13004887 müşteri numarasına gönderim yapmak istediğinizi belirtmeniz yeterlidir.

Kredi Kartı ile yapılan alışverişlerde Kredi Kartına, Havale/EFT yöntemi ile yapılan alışverişlerde tüketicinin bildireceği banka hesabına ödeme iadesi yapılır. 

Ürünlerinizin değişim işlemini siparişiniz size ulaştıktan sonra 1 hafta içerisinde yapabilirsiniz.

Gıda ürünlerinde değişim yapılmamaktadır. Gıda dışı ürünlerde ürünün stok durumuna göre tüketici bilgilendirilir ve uygun ise değişim gerçekleştirilir.

Değişim talep edilen ürünle birlikte, siparişe ait faturanın altında yer alan "Ürün İade Değişim Formu" alanını doldurup göndermeniz gerekmektedir.

Not: Tüketici değişim talep ettiği halde stok durumu uygun değil ise Dr. Oetker iade prosedürünü uygulama hakkına sahiptir.

Gıda dışı ürünlerde cayma hakkı yasalarda da belirtildiği üzere, ürünü satın aldıktan sonraki 14 gün içerisinde kullanılabilir.  Bu süre içinde tüketicinin talebine göre "İade" ya da "Değişim" prosedürü uygulanır.

Gıda dışı ürünlerin kullanma talimatlarına uygun olarak kullanılmış, temizlenmiş ve muhafaza edilmiş olması esastır.  Ürün ambalajlarında ve detay bilgi sayfalarında belirtilen garanti süresi ancak talimatlara uygun kullanımlar için geçerlidir.

Kullanma talimatlarına uygun kullanılmasına rağmen ürünle ilgili herhangi bir sorun meydana gelmiş ise İletişim sayfasında belirtilen mail ya da telefon numaraları ile bizimle iletişime geçiniz.